- Conform ordonantei nr.27/2002
privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor trebuie sa
prezentati:
- Formular sesizare
- Copie BI/CI
- Sesizarile trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu datele de
identificare ale petitionarului si adresa de domiciliu, conform
OG.27/2002:
a). Art 7 din OG 27/2002,
privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor: “Petitiile anonime sau cele in care nu sunt trecute datele de
identificare ale petitionarului nu se iau in considerare si se claseaza”
b). Art 10 alin 2 din OG 27/2002,
privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor:
(1) In cazul in care un petitionar adreseaza aceleasi autoritati sau
institutii publice mai multe petitii, sesizand aceeasi problema,
acestea se vor conexa, petentul urmand sa primeasca un singur raspuns
care trebuie sa faca referire la toate petitiile primite.
(2) Daca dupa trimiterea raspunsului se primeste o noua petitie de la
celasi petitionar ori de la o autoritate sau institutie publica gresit
sesizata, cu acelasi continut, aceasta se claseaza, la numarul initial
facandu-se mentiune despre faptul ca s-a raspuns
- Autoritatile si institutiile publice sesizate au obligatia sa
comunice raspunsul petitionarului in termen de 30 de zile de la data inregistrarii petitiei, indiferent daca solutia este favorabila sau nefavorabila, conform
art.8, alin(1), din OG 27/2002.
- In situatia in care aspectele sesizate prin petitie necesita o
cercetare mai amanuntita, conducatorul autoritatii sau institutiei
publice poate prelungi termenul prevazut la art.8 cu cel mult 15 zile,
conform art.9 din OG 27/2002.
(ATENTIE!!! dimensiunea
e-mailului, inclusiv atasamente nu trebuie sa depaseasca 20 MB)
|